metkyraopreis.reismee.nl

Voorbereidingen

Een beurs aanvragen en ontvangen, iemand machtigen voor de IB-groep ende ING bank, de pil aanvragen voor 6 maanden, een OV-vergoeding aanvragen, een nieuwe betaalpas en creditcard ontvangen, zonnebrandcreme en kleine shampooflesjes kopen, het stagecontract regelen, een nieuw woonadres doorgeven, mn kamer in Tilburg uitruimen en ga zo maar door.

Dit zijn allemaal voorbereidingen die moeten worden getroffen voordat ik met een gerust hart kan vertrekken.

Na een spetterend afscheidsfeestje afgelopen vrijdag begint het pas door te dringen dat ik dalijk echt een half jaar weg ben van iedereen hier in Nederland. Ik heb ontzettend veel en leuke cadeautjes gekregen van alle vrienden en vriendinnen waar ik erg trots op ben. Een van de mooiste cadeautjes komt van mijn vriendinnengroep af: Een boek waar iedereen iets over mij mocht schrijvenop mn feest. Dit boek is leuk versierd en ben er erg nieuwsgierig naar. Nieuwsgierig? Ja, nieuwsgierig want ik mag dit boek pas in het vliegtuig open slaan om het vertreknog wat lastiger te maken (haha nee ben er heel blij mee). Een van de andere cadeaus van mijn vriendinnen zijn allemaal enveloppen met data erop zoals: Carnaval, kermis, oud en nieuw. Deze mag ik ook pas op deze data openen. Op een van de enveloppen waar ik het meest naar uitkijk (of eigenlijk niet) staat:'Voor als je het even moeilijk hebt'. Ik ben ontzettend benieuwd wat al die meiden hebben verzonnen =)

Nog minder dan 2 weekjes en dan vertrek ik.... Spannend!!!.......

Reacties

Reacties

houbuh

Ha Kyra!

Huul vuul succes met de letste veurbereidinge!!

Xxx

Pappie

ik bin beniet wat er zuual geit gebeure...

Monique

Hi Kyra,

Eindelijk gaat het grote avontuur beginnen.
Nog even afscheid nemen en de reis begint.

Liset

De één na laatste avond in Nederland... Succes met de laatste voorbereidingen en als ik je niet meer zie goede reis en een kei te gekke tijd daarachter

Robin

Hey Kyra!

Dink det ik dich helaas neet mier zeen, dus ik wil dich un onwies goije tied toe wensen doar in NZ. Veural hiel vuul geniete, veurdesse ut in de gaten hes is ut alweer veurbej. Hoijse os wal un bietje op de huugte val al dien avonturen doar?

xx

Demi

haaa nicht,
supervuul succes en kei vuul plezeer doar!
xx

Martien

Laot die Maori's maar ens zeen hoe ein echte Britse d'r oet zuut.

groetjes en de kiwi's
Martien

Monique

Ik ben wel heel erg benieuwd naar jullie eerste avontuur voordat jullie het vliegtuig in gingen.
Het was een leuk afscheid met z'n allen. Ik ben benieuwd naar de foto die jullie van ons hebben gemaakt.
De mannen van de douane hebben flink naar ons gezwaaid toen wij naar jullie zwaaiden.
We zijn niet meer naar Leiden gegaan.
Dominique van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het is wel heel bijzonder als je jarig bent tijdens deze verre vliegreis. Dit zou ik zelf kei leuk vinden.

lieke

kyra!!

kei vuul plezeer en geniet dr van,

ik volg dig via dien site!

x lieke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!